Своєчасна оплата за послуги – запорука успішного проходження опалювального сезону

user В Новини Немає коментарів

Опалювальний сезон 2020-2021 рр.. в повному розпалі, його початок відбувся вчасно та без суттєвих перебоїв в роботі системи теплопостачання. З моменту запуску котелень, до аварійної служби підприємства надходило невелика кількість скарг від споживачів. Після чого було здійснено виїзд на місце, огляд проблемних ділянок та усунення несправностей. Адже, на протязі всього міжопалювального періоду структурні підрозділи підприємства готували систему теплопостачання та здійснювали заміну аварійних ділянок трубопроводів, що стало запорукою безперебійної роботи всієї системи та успішного проходження опалювального сезону. У разі виникнення аварійної ситуації системи централізованого теплопостачання, звертайтеся за телефонами (03840) 15-03;  (068) 46-55-409 – цілодобово.

Разом з тим, в платіжках шепетівчан з’явилися суми з нарахованою платою за  теплопостачання, але рівень проплати серед населення становить не більше 80% від нарахувань.

Вкотре наголошуємо про необхідність своєчасної оплата та повного погашення нарахувань за спожиті послуги. Оскільки це гарантує тепло та затишок в оселях на зимовий період. Станом на 01 грудня населення боргує понад 20, 5 млн. грн.

Для оплати рекомендуємо користуватися онлайн-банкінгом або здійснювати оплату у відділеннях банку чи «Укрпошти», без комісії приймаються платежі в касі підприємства.

Нагадуємо, що для стабілізації епідеміологічної ситуації в країні, необхідно дотримуватися карантинних заходів, безпечної дистанції та користуватися засобами особистого захисту